Facebook kısa bir süre önce Youtube'u geçmişti...Az önce karıştırıyodum.Bi de ne göreyim Dünya sıralamasından facebook yahoo yu geçerek 2. olmuş..Fakat ABD üzerinde 3. olarak gözüküyor..Facebook gerçekten tam alexalık bir site..Bakalım Google la da aynı şekil kapışabilcek mi?