Bu tarz bir kömürü bizde saatlerce denemiş, yakamamıştık. Zippo'yu bitirmiştik komple ama yine yanmamıştı. Bu kömürün elektriklisi çıkana kadar; soba veya mangalda köz yapmayı düşünmüyorsanız almayın bencede.

Böyle tavaya koyup ısıtılan birşey değil. Teneke ile çevrili, alt kısmında bakır tel var. Mangalda ateş yakıp bunuda onun üstüne koyup kızarttırıyorlar iyicene. Evinizde soba kuruluysa sobayı yakıp tel gibi birşeyle içine sarkıtın diycem. Her çıkarışta koku verir. Mangal yakın desem boş iş. Söner hemen. Bunun kömürüde farklı. Mangal kömürüyle nargile içmeye çalışmayın sakın.