Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse geldiği yeri unutmamalı değil mi none
Evelallah unutmayız biz geldiğimiz yeri, yardımcı olanları ve hiç birine de saygısızlık yaptığımız görülmemiştir.