y4sin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toshiba kullanıyorum gayet memnunum, ama readybost edicekseniz Kingston almayın ..
Bende kingstona sıcak bakmıyorum kalite düştü gibi.. sizin kingston için görüşünüz nedir acaba?