Blogger kolay gibi gözüksede büyük kelimelerde zor hocam.
Anam agladi desem yalan olmaz 1 sene hiçbişey kazanamadım meyvelerini yeni yenı topluyorum sadece bir sitem blogspot uzantılı geri hepsi domainli 35 tane blog var hepsini hergün güncellemek vb vb yoruyor insani.
İllaki öyledir hocam. Şimdi benimde gördüğüm kadarıyla zaten mevcut siteler ilk 1 veya 1.5 sene sadece gelişim dönemi yaşıyolar sonra yavas yavas herkez tarafından kesfedilmeye ve para kazanmaya baslıyor. Ben daha yolun en basındayım suanki tek amacım güzel ve yeterli bir site hazırlamak para kazanma olayı işin en son kısmı