Toplist99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteyi kapatıp Blogger lamı ugrassam ki?
Çok sağol üstad. Ben zaten ufak ufak ilerlerim bodoslama dalınca huyumdur çabuk sıkılırım az az öğrenirsem içimdeki heves ölmez Zaten hayal kırıklıgı olursa devam edemem onun için dengeli bir sekilde ilerlerim. Ayrıca indirdiğim php eğitim seti görsel yazıyodu...Azda olsa yeni baslayanlar için biraz faydası olur gibi hiç değilse ilk asamada...Zaten ben bu konularda ciddi anlamda eğitim almayı düşünüyorum.Kurslar falan var web üstüne onlarada gitmeyi düşünüyorum ama öncelikle uğraş gösterip bir temel hazırlamam lazım kendimce ki kursta bu ön bilgi ile daha kolay ögrenirim.Saydığın bütün alanlarla ilgilenicem arkadaşım sırasıyla. Gerçekten hepsi şuan bilinmesi gerekenlerden.
Blogger kolay gibi gözüksede büyük kelimelerde zor hocam.
Anam agladi desem yalan olmaz 1 sene hiçbişey kazanamadım meyvelerini yeni yenı topluyorum sadece bir sitem blogspot uzantılı geri hepsi domainli 35 tane blog var hepsini hergün güncellemek vb vb yoruyor insani.