Süpersin jonbasi. İlk güzel mesaj geldi

Tüm dedikleriniz not alacağım ve sonra kendime göre bir plan yapıp uygulamaya geçeceğim ve hatta şöyle söyleyim Suan php eğitim seti indiriyorum
Şöyle bir şey söylüyeyim sana. Ben asp kullandım 4 sene. 98 - 2002 arası. Sonra php'ye geçmeye karar verdim. İnan aşırı zorlandım. 3 defa bıraktım pes edip tekrar başladım. Yani html bilginin bile çok iyi olması lazım. Bence kitapla olacak iş değil. Görsel olarak eğitim almalısın. Türkiye'nin en iyi kitaplarından birinin görsel eğitim setini aldım arkadaşımdan. 1 hafta izledim neredeyse günlük 3 saat uykuyla. En fazla yaptığım ufak tefek botlar yazmak oldu. Çünkü en basit kod bile okurken zor geliyor. Çevremde php uzmanı birileri olsa özel ders alacağım yani. O yüzden fazla acele etmeden sabırla ufak tefek şeylerle başla. Ufak ve fazla kod olmayan php scriptleri çok iyi bir başlangıç olabilir. Ancak herşeyden önce php terimlerini öğren. Veritabanı nasıl bağlanır'dan tutta, kayıtları nasıl gösterirsin v.s gibi herşeyi tek tek öğrenmen lazım. Hevesli ol ama çok heyecanlı olma. Hayal kırıklığı olursa pes edersin.