Hocam bizim kullandıgımızda aynı bu sekılde ki gıbı bır komurdu ama ne ülkesinin malıdır bılemem. ordakı yazdıkları da ne kadar dogrudur bilemeyiz.Dakikalarca uğraştıgımızı bılırım yanmaz yanı o kömür.Bizede öyle dediler yok çakmakla yok ocakta biz dakikalarca ocakta yakamadık lanet olası kömürü.Yani diyecegım ocak işi olmaz.Mangal tarzı olucak közü hazırlayacagınız yer.Mangalda nasıl kor kalıyor nasıl kor yapıyorsunuz bunuda öyle yapmanız lazım. çakmak, ocak filan yanar pek inandırıcı gelmiyor bana. Ben bu deneyımleri edindim.