Müşteri gidip neyi düğü belli olmayan kişilerden hizmet alıp mağduriyet yaşıyorsa firmaların ne günahı var?
Firmalar mı gidin buralardan hizmet alın diyor müşterilerine?
Firma benim sunduğum hizmet bu ücreti de bu ödersen hizmetten yararlanırsın ödemezsen başka alternatifler ararsın diyor.
3-5 lira az ödemek için 1 yılda hazırladıkları scriptleri vvarez'e düşenler var. Bunda suç firmaların değil müşterinin.
Firmaların da elbet suçlu olduğu konular var. Özellikle çalışan destek ekipleri.
Destek ekiplerine sadece gelen istekleri yanıtlayın diyorlar. Oradaki destek elemanı aceba işten anlıyor mu anlamıyor mu belli değil. Ayrıca bu elemanların müşteriye verdikleri yanıtları da denetlemiyorlar. Sonuç ne oluyor. Müşteri neyi düğü belirsiz kişilerden alışveriş yapmaya zorlanıyor.
Kısacası her iki tarafta da suç var.
hayır firmalar gidin şuralardan hizmet alın demiyor. Firmalar gelin bizden hizmet alın diyor. Yetersiz imkanlarla yapamayacağı işe yaparım diyor. Yapamayacağı iş için ücret alıyor. Evet müşteri araştırmıyor ya da araştırıyor ve işine geliyor ama daha öncede dediğim sn sahip çıkmıyorsan kimse senin mesleğine sahip çıkmaz.
Olaya şöylede bakabiliriz müşteride kurumu bana ucuz ver diye kasmıyor.
Madem imkanların yetersiz madem bilgin yetersiz yapmayacaksın. İşi bilmeyen destek elemanlarını işe almayacaksın. Vesaire Vesaire...