Ücretsiz kısa metraj komedi filmi çekiliyor sanki. Birileri kendini kral ilan etmiş. Kraliyet alanı ise 3-5m2. Sistemnet ile ortakmışmışmış. Bizden hizmet aldığı dönemde bulut 3 TL'ucuza veriyor, sen kaça vereceksin diye bizle pazarlık yapmasının ardından Bulut'u arayıp, al bu adamla ne yapıyorsan yap dediğim için şuan çok mutluyum. Hiçbir açıklama yapma gereksinimi dahi duymuyorum, okuyan herkes zaten size gülüyor. Bu konu MARS DATACENTER'ın konusu. MARS'ın konusunun altında yırtık t-shirt'den çıkar gibi konuya dalıp reklam yapıyorsunuz. O kadar mı çaresiz durumdasınız? Gidip kendi konunuzu açıp satış yapın diyecem ama konuya giren sayısı 3-5'i geçmeyeceği için, MARS üzerinden prim yapmaya kalkıyorsunuz. Sizden istirham ediyorum, lütfen foruma girmediğiniz o günlere geri dönün. Lütfen bizim gibi boş adamların yanında durmayın, gidip 3 metre karelik kraliyetinizi doldurun.