Bence almayın hocam nargile.Neden almayın diyorum.Köz olmuyor öyle dışarda içtiğiniz gibi.Ocakda yaparım fılan demeyın olmuyor yani yada çok çok fazla uğraşmak lazım zaten hevesınız kaçar siz közü hazırlayana kadar.Nargile alacaksanız eğer yanına birde mangal tarzı o şekilde köz yapıcak birşeyde yapmanız lazım hocam yoksa ocakta köz filan olmuyor yani.Ocakta yaparım derseniz hiç heveslenmeyin. Ama nargilenin verdiği güzellik tabi ki çok farklı.Bugun bir elmalı içtim.