snackers, sistemnet'in 16 Mayıs 2008'de yaşadığı durumun nedenini açıklar mısın mümkünse?

Ardından ben de önyargılarımı ortadan kaldırmış ve hakkımı helal etmiş olurum. O dönem mağdur olanlardan biriydim.