Merhaba,
Şuan da herhangi bir problem göremiyorum. Girememe nedenleriniz çerezlerden veya dns kaynaklı olabilir.24 saat içinde giremeyen kalmayacaktır.
Çalışmalarımız nedeniyle foruma fazla zaman ayıramıyorum.MSN adresim nedir ? şeklinde mesajlar gelmiş ancak MSN kullanmıyorum.Herkesin bilmesi açısından burada bunu belirtmek istedim.Görüşmek isteyenler " zeytech " SKYPE adresini ekleyerek bana ulaşabilirler..
Herkese sevgiler,