kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O günlerde o lanet sistemnetteki olayları detayları ile açıkla istersen. Sistemnet ve özellikle bulut ile karı koca gibiydiniz ya iyi biliyorsundur herhalde olanlarıda...

Sorunun nedeninide bilmeden salakça yazışmalar içerisine girme.

Ben ve bir çok büyük firma sahipleri bile müşterilerinin bilgilerini forumda yazmazken sen sırf bir dc de bir kaç tane sunucun olduğu için dc sahibi ile karı koca olduğun için herkesin muhasebe bilgisini forumlarda yazan bir kişiliğe sahipsin Halil.

Hiç merak etme senide tanıyanlar benide tanıyanlar kimin nasıl birisi olduğunu bu işleri nasıl yaptığını çok iyi biliyorlar.

İşlerimiz ile ilgili konu ise kesinlikle seni ilgilendirecek bir konu değildir. Kim nasıl iş yaptığını bütün herkes biliyor..



Konu sahibi kusura bakmasın bu konuya son mesajımdır. Bundan sonra atacağın mesajları pm ile ile at snackers çok güzel cevaplarını veririm...
Ben belirli ahlak, görgü ve terbiye kuralları yanı sıra yüksek lisans eğitimi aldığım ve her gün onlarca müşterimize genel ahlak, görgü ve saygı çerçevesinde destek verdiğimiz için, saldırma tarzında sizin gibi yazmayacağım; evvela seviyene inemediğim için kusura bakma.

Sistemnet Bulut Helvacıoğlu ve biz, o sıralarda ortak idik ve çeşitli çalışmalar içerisindeydik, siz o sıralarda yine bu forumlarda "sistemneti" kötülerken sanki "sizin" hiç suçunuz yok, sanki siz sütten çıkmış ak kaşık gibi buralarda bilgisizliğini unutarak, size yapılan iyilikleri unutarak futursuzca saldırıyordunuz. Bende o gün karşınıza çıktım ve sizi kendi silahınız ile vurdum. İnsan hatayı evvela kendinde aramalı, eğer hata tamamen karşı tarafta ise o zaman ben orda o cevabı o gün size vermezdim, veremezdim.

Eğer halen daha aklınız oraya gidiyor o konuya gidiyor ise, demekki o zamandan bu zamana kadar suçunuzu kabul edemediniz ve hazm edemediniz. İçinizde kaldı. Demekki orda ben haklıydım. Ama ben takılmadım oralara geçtim oraları çok çabuk.

Bugün Mars telekom'da bir çok sunucumuz var, Selcuk Bey ile de samimiyetimiz hat safhada, bunda kötü birşey yok, diyaloglar iyi olacakki, iyi hizmetler ortaya çıksın, gelişelim, geliştirelim, güçlü olalım. Sistemnetten ayrıldıktan sonra da, sizler gibi ekmek yediğimiz kaba tükürmedik. Güzel güzel ayrıldık, olması gerektiği gibi usuletle ve suhuletle. Gerektiğinde Bulut bey ile de görüşmekteyiz.

1 Sunucu için sizler gibi, tabiri yerinde ise "pire için yorgan yakmak" manasına düşmedik, 1 sunucu ve beceriksizlik yüzünden kimseye ağır ithamlarda da bulunmadık. Bu zaten başlı başına bir terbiyesizlik ve ayıptır.

Aklı başında bir insan iyi diyaloglar ile işlerini geliştirir, biz sistemnette de bunu yaptık, mars ile de yapıyoruz. Siz bunu sokak jargonunda "karı-koca" ve sonra ağır bir tabirle "salakça" diye nitelendiriyorsanız eğer bu sizin bir aşama kaydedemediğinizin göstergesidir. Hatayı kendi uslub ve yazılarınızda arayın.