Merhabalar Arkadaşlar

Tiestonun 2005 yılında çekilmiş bir canlı performansı var gayet güzel milletin kop kop olduğu bir parti. Orada çalan bir şarkı var daha doğrusu şarkılarını kolaj şeklinde çalıyordu arada geçen bir şarkı çok hoşuma gitti belki ismini bulabiliriz düşüncesiyle paylaşmak istedim eğer ismini bilen arkadaşımız varsa çok memnun olurum.

Ses kaydı aşağıdadır.

http://dc130.4shared.com/download/14...161636-875dc1f