Selamlar bi arkadaşımla ortak bi site açtık domain arkadaşın neyse askerde olduğu için ns leri yönlendirdi pazar günü hala siteye giriş yapamıyorum.

Site 5 dakika aktif oluyor yani açılıyor sonra sedopark'a geçiyor. Bunu nasıl düzeltebilirim bazen ftp ye bile girmiyor.

Konuyu yanlış yere açtıysam kusura bakmayın. Konu yanlış kategorideyse modlar ilgili kategoriye taşırsa sevinirim..