ilk sorunum farklıydı hocam, yine de teşekkürler...
WebMad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buna gelirse bence şöyle yap kalsın
User-agent: *
Allow: /
kafana göre temalarıda allow yapabilirsin
işte bu şekilde robots.txt yapıp bırakırsak "double content" sorunu cıkabiliyorMUŞ... Bu işi bilen arkadaşlar varsa bi zahmet yanıtlasınlar....
şimdiden teşekkürler