The_CooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanları Kendi Tercihlerinden Dolayı Yargılama Hakkını Kim Verdi Size ? Yada Onlarla O şekilde Konusma Hakkını Kim verdi ?
Tüm hakları kendi kendime verdim Ya değinmek istediğim asıl konuya değin yorum yap yada basıma tra. hakları savunucusu kesilme.Önce ülkemin kızlarına verdiği öğüte bak.Size biri kaset yapmak istiyorsa sizinle yatmak istiyorsa yatın diyor.İnsan demeyi bile haketmiyor benim gözümde.Amaç ne olursa olsun reyting veya para kimse bu öğüdü ülkemin kızlarına canlı yayında veremez.