slmgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye hacım ne yiyonda o kadar:d
Hafız sen benim iş yerindeki iş elbiselerini görsen varya dersin yağ varil lerindemi çalışıyon yuvarlanıyorum resmen eller kara eldiven var formen kısıyor yağlo elle elleme makinalara yerler yağ araba ile kalıp çekiyoz makinalara gitmiyor tekerlek kayıyor 40-50ml sabon sırf ben kullanıyorum.
benim en az 2 paket 30 tane sabun götürmem gerek o zaman.