Mesene adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çoluk çocuğa kart niye verilir ki? ayrıca kuzenın 15 liraya muhtaçsa sadece susuyorum.
demesi ne de kolay dimi dalga geçer gibi sen versene bana bi 15 lira ?

insan geliyor 1 tl bile o kadar çok lazım oluyorki