eyw. dostum sağol. Pini istemeye gerek varmı peki şu anda .. Ödeme ayrıntıları kısmında bu yazıyor gerçi, 2. gün tamamlanmadı daha hala sayıyor. "Hesap bakiyeniz 10,00 $ ulaştıktan sonra bir ödeme yöntemi seçebilirsiniz"

PcDelisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
posta kutusuna bırakıp gider eğer postacı acemiyse çevrendeki en yakın kahvehane ve bakkaları kontrol etmeni öneririm