Merhaba arkadaşlar adsenseye 2,3 gün önce kabul edildim 10 $ sınırını geçtim 13$ oldu.. pini özel olarak istiyormuyuz yada otamatikmi geliyor. Birde postacı evrak felan imzalatırmı yoksa posta kutusuna atıp gidermi. Çünkü çoğu zaman kimse olmuyor adreste. Sonradan başımız ağrımasın.