JusTRespecTs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'u iletişim amaçlı değil , şikayetimi dile getirme amaçlı kullandım bu kategoride.Şikayetim bu yolla ulaşacağı yere ulaştı. Çözüme kavuştu.

Geçmiş olsun o zaman en diyelim.