sunucuhizmetler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 u ileitşim amaçlı kullanmak hem sizin açınızdan hemde firma açından etik bir yol değil.
R10'u iletişim amaçlı değil , şikayetimi dile getirme amaçlı kullandım bu kategoride.Şikayetim bu yolla ulaşacağı yere ulaştı. Çözüme kavuştu.