JusTRespecTs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahaha seni seviyorum R10. Cevap geldi bu konuyu açtıktan 2 dk sonra

R10 u ileitşim amaçlı kullanmak hem sizin açınızdan hemde firma açından etik bir yol değil.