Belki farkı bir konu vardır . Yinede bu durumu kendilerine bildircek birileri okuyacaktır eminim ki . Gerekli mağduriyetinizden ötürü haklısınız bu durumda . Ama bu hizmeti aldığınıza dair bi delil buraya sunar iseniz gereken dönüşü yaparlar kesin . Saygılar