merhaba arkadaşlar
2 yıldır adsense ile uğraşmıyorum. dolayısı ile kurallar değişmiştir vs bilgim yok son kurallar hakında

sormak istediğim şey şu
domain parking sayfasına adsense eklersek bu yasakmı? ban sebebimi?


şimdi domain park için adsense olayıda var. ama onda tamamen domaini ns leri ile google adsense yönlendirmek gerekiyor.

benim istediğimse kendi yaptığım park sayfasında adsense kullanmak

örnek: güdem

buradaki sayfada sağa yada sola adsense reklamı koymam sorun olurmu?
yasakmı değilmi?


cevaplar için şimdiden teşekürler.