Dostum varsa işbankası hesap numaranı gönderirmisin
Yolladım hocam çok teşekkür ederim..Yardımcı olan olmak isteyen herkese teşekkürler bekliyorum..
hesabımda 2TL var hocam. Başın sağolsun. Gerçekten çok özür dilerim. Olsa yardımcı olmak isterdim.
Allah sabır versin.
Sizede çok teşekkür ederim..