Kürtçe şarkı konusu Kalan Müzik'in sahibi Hasan Saltık isimli birinden gelmiş. İlk kez ÜLKE TV'de dile getirilmiş.
Kürtçe önerisinden sonra tam ifade şöyle ;
"Çok hoş olur. Sadece Kürtçe değil diğer dillerden de olabilir. Lazca, Ermenice ya da Süryanice de olsun. Ama İngilizce oluyorsa Kürtçe neden olmasın?"
Konu bakana sorulunca, "olabilir neden olmasın" tarzı bir cevap alınmış tek cümleyle. Tabi üstteki mesajlarda da belirtildiği üzere pek değerli medyamız bu tek cümleyle ne şekilde haberler yapmış..
Güzel, mantıklı eleştiriler bekliyor, hakaretinizi rapor ediyorum.
Aaaa o birisi sen miydin ? Hemen savunmaya geçtiğine göre sensin demek.
Hakaret yok ortada bu arada kuzu kuzu meeeee meeee güzel bir şarkı olabilir
Yarası olan gocunmasın bir zahmet uğraşamam.Hastayım