DunyaSheLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzatmaya gerek yok arkadaşım ben sadece duyduğumu söyledim kesinti olayında + olarak netdirekt Frankfurt - Provider, Webhosting und Server TR de dc açtım diye ßi açıklama varsa ßu oo kişilere ait olur
Öncelikle Türkçe'yi düzgün konuşun. ß yoktur B vardır.....
2. Olarak almanyadaki netdirekt neden gidipde TR'de bayi açtım diye ilan yapsın ? Şüpheniz var ise eğer netdirekt Frankfurt - Provider, Webhosting und Server iletişim kurarsınız aldığınız cevap olumsuzsa ozaman konuşursunuz.
Çok mu kolay büyük bir firmanın adını kullanıp yalan söylemek ? Yani adamlar sırf ismi güzel diyemi netdirekt adıyla faaliyette ? Biraz mantıklı düşünün....