Öncelikle Türkçe'yi düzgün konuşun. ß yoktur B vardır.....
2. Olarak almanyadaki netdirekt neden gidipde TR'de bayi açtım diye ilan yapsın ? Şüpheniz var ise eğer
netdirekt Frankfurt - Provider, Webhosting und Server iletişim kurarsınız aldığınız cevap olumsuzsa ozaman konuşursunuz.
Çok mu kolay büyük bir firmanın adını kullanıp yalan söylemek ? Yani adamlar sırf ismi güzel diyemi netdirekt adıyla faaliyette ? Biraz mantıklı düşünün....