Duyumlarla değil, kanıtlarla konuşmak, yorum yapmak lazım. Yoksa burdan çıkan sonuç "Çamur at, izi kalsın" olur.

Ben de duydum ki yarın döviz %500 artacakmış desem kim inanır?