FeNeRisT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vbulletin Seçenekleri > Konulama / Hybrid Modu Seçenekleri > Ağaç şeklini Standart yap Seçeneğini Hayır olarak işaretle
sagoll oldu