Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Beyfendi once null cpanel kurun dediniz sonra null vb. kuramayız dedik sizden haber bekledik, dün gece cevap verdiğiniz bugunde yeniden kurulacağı iletilmiştir.
Burada bir yeniden kurulum gecikmesi varmı var ancak bugun yoğunluktan dolayı olduğunu size ilettim, bizim multi üyelik vb. gibi bir üyelik hesabımız yoktur, sitemizdeki VPS paketlerimizin Self Managed olduğunu ve Plesk Panelde hiç bir şekilde destek verilmediğide Plesk panelini seçerken yazmaktadır. Lütfen aldığınızın ürünü almadan önce biraz araştırırsanız doğru yanlış neyin ne olduğunu çok daha iyi bilirsiniz. 15$'a sağlanan Plesk 30 Domain'de içerisinde olduğu bir pakette size ne tür destek verilmesini beklersiniz, teknik bilginiz yoksa Managed paket satın alır veya managed hizmeti veren vps hizmeti kiralarsınız.
Konu ile alakalı son mesajımdır.