DiyarBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye normal rem i ne kadardır ki plesk %95 kullanıyor olsun ? Bir yanlışlık olmasın mı?
512 mb ram var 500'ün fln kullanıyor ssh ile de baktım plesk panelden de baktım yanlışlık yok zaten sitelerimi suspendde bekletiyorum