Konu
Satılık $40 pp
14-10-2009, 15:39:22
#7
Serverfield_Sezer
anilptc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
<KonuDışı>
Böyle bir prensip olmaz. Sizi bilen bilebilir ama iTrader'ı yüksek olanı daha fazla kişi biliyor demektir.
</KonuDışı>
Bana da bir imzalık yer bırakın.