Bende uzun suredir ilgilenmediğim için heralde yeni sistem çıkmıştır, adsense almak kolaylaştı sandım. Benim kendi hesabım var aktif olarak kullandığım.Web işlerine yeni başlayan arkadaşım vardı ona gösterdim adsenseyi anlattım biraz, şurdan başvuru yapıcaksın dedim kendince doldurdu formu. Dün gecede mail gelmiş ne diyor bu bi bak falan dedi, bi baktım kabul edilmiş