Bende blogcu ile başvurmuştum hemen kabul edilmişti.Sonra normal site açtım.Blogcu ile başvurup onayladığım mail hesabımı kaybedince tekrar başvurdum.5 au kabul etmedi.En sonuda zorla eski hesabımı kurtardım.

Yani bence bu biraz da şans.Ama blogspot ya da blogcu ile başvurunca sanki daha çabuk kabul ediliyor.Tabi bu benimki batıl inançta olabilir