bende hiç sanmıyorum..aslında şans bence..benim 1 i için 2 ay o arada 2 kere daha başvurdum 2.ayın sonunda 3ünü birden onayladı..tabi şu an hepsi banlandı o başka ..artık adtech e mahkumuz ama bu aralar bida başvurmayı düşünüyorum,hayırlısı..