Salı akşamı bir arkadaşım blogspot websitesi üzerinden adsense başvurusu yaptı ve ertesi gece kabul edildi. Çok şaşırdım ben cevap gelmesi için minimum 2 ay gibi bir süre bekliyordum.
Uzun zamandır web' den uzağım, acaba kurallar..vs değiştimi artık adsense hesabı almak kolay mı?