Biz ne dersek diyelim onlar yine bildiklerini yapacaklar. Yani burada boşa laf üretip çene yapmaya gerek yok bence. Ama şuda varki böyle olaylar bizim başımıza gelse ne yapacağımız konusunda birkaç kişi dışınca kimsenin haberi yok.