Her alanda olduğu gibi Türkiye'de hukukta paranın üstünlüğü geçerlidir. Bu örnekte olduğu gibi. Yeteri kadar bilgili hukukçu olmadığından bu tür vakalar olabiliyor.

Bilişim hukuku bile 4 yıl önce kanunlaştı. 2005'te bilişimden yargılanmamız gereken bir davada ağır cezada yargılanmıştık. Saçma ötesi bir durum.

Bu konuda da çıkış yolu sadece aihm'dir. Kimimizin kabul etmediği ama genel olarak müsbet kararlar çıkıyor. Domain hakkında da katiyyen Türkiye hukukundan üstünler.

Domainini kaybeden kullanıcı , yerel mercilerden netice alamadıktan sonra soluğu aihmden almalıdır. Aihm davalarına bizzat katılım gerekmediğinden masrafı fazla yok, yerel mahkemeler ile hemen hemen aynı diye biliyorum.
Bilgi sahibiyseniz avukatsız , birey olarak da aihme başvurabiliyorsunuz.

Bahsi geçen avukatın çalıştığı ve ortağı olduğu hukuk bürosunun adresine bakmakta fayda var.Olayı biraz daha iyi kavrarız...