Merhabalar,
Internete squid üzerinden çıkıyorum. Çoğu port kapalı, sadece belli başlı portlar açık. Bu yüzden ssh tunneling kullanmak istiyorum. Tabi 22 vb portlar kapalı olduğu için bana en uygun açık porttan yapmam gerekli. Imap bu iş için biçilmiş kaftan. Yalnız bunu CentOS üzerinde nasıl yapacağımı bilmiyorum.

Lütfen yardım eder misiniz?