hostgatorturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
Şuan avast olan bir internet cafeden Firefox kullanarak bağlanıyorum ve virüs uyarısı almıyorum :S Sizce bunun sebebi nedir?
site sizin madem ki, iframe uyarısı alıyor diğer arkadaşlar. FTP' den dosyalarınıza bakarsınız iframe varsa temizlersiniz. (Ben tıkladım siteye diğer arkadaşlarına yazdıklarına göre fikir verdim.)