Ben bu işi anlamıyorum.Domain benim değilmi nasıl alıyorlar ! Zaten bu jüri üyelerine töbe töbe.Benden o domaini alsalar acayip sinirlenirdim.Ama gittiği için değil haksız gittiği için..

Peki bunu geri alabilme şansı var mı ?