Polemik yapmadımki güzel kardeşim,ben hat sağlayıcısı yada servis sağlayıcısı artık adına sen ne diyorsan ondan değilim.Sadece öneride bulundum sana.Ha bu arada;

LAĞ sız server yok "LAG"sız server vardır paranı iyade edemezler "iade" ederler.

Sevgilerimle