arkadaşlar sedoda mesela domaini satmak istesek öncelikle domaini park etmemizmi gerekiyor yoksa direk satış işlemi yapmak için hangi yolları izlememiz lazım.Birde bu ana sayfada satttığımız domainlerin listelenmesi için belli ücret ödeniyor.Bu ücret yıllıkmı veya domain başınamı ödeniyor sistem nasıl işliyor acaba