arkadaşlar mantıklı olun ... .net in en değerli domaini s*x.net bile 500.000 dolara satılmıştı yani 750 .000 TL şimdi bazıları diyorki projesi olan 100 de verir 200 de .. şimdi size soruyorum 200.000 TL lik kredi açsalar size deselerki istediğiniz domaini alın gidip bu krediyi mavi.net için kullanırmıydınız ? (şahsen ben %5 ini bile bunun için kullanmam)
ayrıca bir arkadaşımız yazmışki
deno.net 4400 dolara satılcak falan bunların tümü asılsız şeylerdir inanmayın...
Deno.com bile şu fiyata satılmıştı
Bidding History-Sedo.com
.com bu kadarken neti 4400 olurmu ? saçma ..
O domainler backordera düşse snapnamesde çok çok 1000 doları bulur oda türklerden dolayı yabancılar gidipde vermez o parayı o domainlere..
Belki bir zengin şeyh gelir alır sizden onu o fiyata beklemeye devam edin