Son söylenenlere katılmıyorum. Arkadaşlar olması gerekeni yazmış ama ne yazıkki ben öyle olacağını düşünmüyorum. Önüne gelen kasasını alıp Mars'a götürecektir. Bunu yaparken bilgim yeterli mi? yetersiz mi? diye düşünmeyecektir. Problem yaşayınca da Mars'ı karalayıcı yazılar yazacaktır. Mars bunu umarsar mı? tabiki hayır. Sonuçta bu fiyatların içinde "teknik destek" veya "network desteği" yazmıyor. Ancak ben yine de son kullanıcıların veri merkezinden hizmet alırken bunları es geçtiğini düşünüyorum. Bu sadece Mars için olan bir durum da değil. Son kullanıcı araya bayi girince, kazıklandığını düşünüyor. Yanlış bir düşünce belki ama kısa zamanda insanların bakış açılarının değişeceğini sanmıyorum.