Bu hizmetler gerçekten çok güzel oldu. Mars'ın şu anda bu yeni dönemde Mars Telekomda kendisine ait ofis kiralayıp hizmet verecek bayilerinden bir tanesi olarak sektördeki bu gelişimi olumlu karşılıyoruz. Mars Telekom da şu anda ciddi anlamda yurtdışındaki firmalar gibi yatırımlar yapılıyor.

İşin en güzel tarafı da artık insanların gerçek anlamda bilgileriyle bu sektörde var olacak olmalarıdır. Örneğin @UyarBilisim arkadaşımızın söylediği gibi herkes kasasını kapıp datacentera gidemeyecek. Çünkü Mars Telekom sadece ve sadece 1 adet cat5 kablo verecek. Kişiler kendi networklerini kendileri kuracak. Yani destek alamayacaklar. Dolayısıyla destek hizmetini artık bayiler karşılayacak.