Merhaba arkadaşlar geçen gün sinemada son durak 4ü izledim. 3 boyutlu çok güzeldi acaba bu sistemi nasıl eve taşırız diye düşündüm araştırdım gözlük alsak yetermi diye. 3d filmlerde hiç yok gibi nette ararken şöyle birşey buldum 3d çevirici program var acaba doğrumu .

http://urun.gittigidiyor.com/3-BOYUT...QQidZZ21023827